неделя, 10 юли 2022 г.

Мислете по този начин, ако искате да настроите бизнеса си за успех

 Никой не е перфектен. Ние всички правим грешки. Важното е да се учим от тях. И особено в тази култура на прикриване , ние ги притежаваме и ги споделяме с други, за да можем всички да се учим и да растем. Не винаги ще е забавно. Споделяне на предупредителна история за провал, например. Но прегръщането им и споделянето им, мисленето за това, което се е объркало, за да го поправите следващия път, ще донесе със себе си уважение.

Автентичните, състрадателни, прозрачни лидери с добавена доза любопитство са бъдещето. И все пак, за да насърчите всички тези черти, не можете да ръководите без уважение. Така че преглътнете тази гордост и споделете научените уроци. И по този начин помагайте на себе си и на другите. Това е печеливша.

И така към бизнеса . Как мога да допринеса за този разговор, след като съм подготвил сцената? Като се имат предвид трудните времена, които целият бизнес преживя през последните няколко години, нашият бизнес се разрасна бързо, мащабирайки бизнес модела, развивайки се и разширявайки се на нови пазари. Бих поставил всичко това на пиедестала на успеха, но не мина без трудности. Който е казал, че пътят към успеха никога не е вървял гладко, не се е шегувал!

Размишлявайки върху нашето пътуване, ето основните ми изводи:

Културата е цар

Аз съм изцяло за стойността на културата. Мога да изпадам в лирика за това с часове. Не мога да подчертая значението му за устойчиво, гъвкаво и щастливо работно място. Щастливите хора са равни на щастливите клиенти, равнява се на щастливия бизнес.

Често, във времена на бърз растеж, на числата и показателите се дава приоритет пред пухкавите неща. Растежът обаче не може да се поддържа без тези основи, ценности и култури, върху които могат да се постигнат велики неща. Дори ако имате страхотна култура, особено във времена на растеж, трябва да я приоритизирате още по-високо.

Помисли за това. Всички знаем колко лесно може да бъде да бъдеш погълнат от чувствителен към времето проект, който обещава страхотни неща. И все пак, ако никой в ​​бизнеса не знае каква е визията или как този проект и неговите удивителни резултати ще допринесат за общата цел, растежът няма да бъде устойчив.

Да си спомняте кой сте като бизнес е от решаващо значение.

Комуникацията е кралица

След това трябва да формулирате това на вашите екипи. Дефинирането на стратегията и привеждането й в съответствие с вашата култура и ценности е едно нещо. Съобщаването на това на екипа и включването им е друго.

Връщам се към предишния си пример. Когато се фокусираме върху възвръщаемостта на инвестицията в даден проект, може лесно да загубим хора по пътя (физически и психически), ако не ги поддържаме актуални и не ги подкрепяме. И ако хората не са ангажирани или не са свързани с вашата мисия и визия и не разбират ролята, която играят, воденето чрез бърз растеж ще бъде трудно.

Наистина ирония, като се има предвид въздействието върху финансите, което знаем, че ангажираността може да доведе.

Хората са принцът и принцесите

Този има два елемента. Вашите хора и вашите клиенти. Ще започна с вашите хора. Те са вашият най-голям и мощен актив. Наехте ги, защото са страхотни, пасват на вашата култура и бизнес. Те са причината да сте на този етап в бизнеса.

И така, защо при бърз растеж наемаме бързо? За да запълните позицията, поставете отметка в квадратчето и продължете напред? Всички знаем каква е цената на бизнеса от наемането на грешния човек, както финансово, така и културно. Защото времето не ни е приятел. Знаеш ли какво, отдели време. Или се покайте в свободното време.

Ролите трябва да се запълват бързо; разбирам го Но е изключително важно да отделите време за идентифициране на това, което ролята наистина изисква. Какви умения са задължителни и също толкова важно, какви са задължителните характеристики и нагласи за позицията и компанията. Това е въпрос на отношение срещу способности.

Започнете с правилния човек, инвестирайте в него, дайте му собственост и го правете всеки ден. Ето как да изградите компания, която ще расте дълго в бъдещето.

Също толкова важни са вашите клиенти. Без тях нямате бизнес. Успешните компании са изградени около своите клиенти; надхвърлящи очакванията и отлично обслужване. За да направите това, трябва да разберете техните нужди и желания и да ги надхвърлите. Трябва да сте в постоянна комуникация, активно да слушате обратната връзка. Надявам се, че това е, което движи бързия ви растеж. Тя трябва да бъде движеща сила.

Настройте се за успех

Растежът не е всичко. Това не винаги означава успех и сигурност. Може обаче, ако положите основите. Така че, преди да се гмурнете стремглаво в него, направете крачка назад и преценете статуквото. Маркирайте областите за подобрение и ги коригирайте. Мащаб с проблеми и вие служите само за тяхното засилване.

Преследвайте растеж само когато сте готови да успеете. Ако вече сте най-добрият, който можете да бъдете, тогава можете да мащабирате успешно и устойчиво.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Дистанционната работа отговорна ли е за тихото напускане?

Много традиционалистки лидери приписват този спад в производителността и нарастването на тихото напускане на дистанционната работа, но дал...